Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвет за покупка на Алфа 146

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Съвет за покупка на Алфа 146

    Здравейте!
    Навил съм се да си купя 146. Според парите ми най-новата, която мога да си позволя е 98/99 г. Колебая се между турбо дизел 2.0 и 1.4 с метан (това са последните оферти,които ме заинтригуваха).

    Имам следните въпроси:

    1. някой има ли 146 с метан? Пада ли много мощността, с 1.4 двигател има ли въобще смисъл от метан?

    2. Къде са слабите места на модела - кое да гледам да не се е прецакало- става дума за 98/99 г.

    3. 200 000 км за дизел много ли са? Ще има ли шанс и аз да я покарам преди да се почупи?

    4. в дългосрочен план кой от двата варианта е по евтин за експлоатация?

    мерси в аванс и поздрави

  • #2
    Коега ти си решаваш

    Коега ти си решаваш. Метана ти заема почти целия багажник. Ама 200к за дизел и то италиянски според мен са си доста. На метан може да ти пада мщността ама ти харчи максимум 10лв на 100км. Имам приятел които работи на метан станция и казва че с метан се возиш почти без пари. А 10лв на 100 е разхода на 2.0 16в Соната. Което е доста добра цена. А и дизела е по тежък и съм чул че заради това се чупи повече предница а 146 на мен лично ми се струва доста нежна кола.
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD
    Fiat Coupe 2.0 16V

    Comment


    • #3
      Re: Коега ти си решаваш

      Първоначално публикувано от rtfm
      Коега ти си решаваш. Метана ти заема почти целия багажник. Ама 200к за дизел и то италиянски според мен са си доста. На метан може да ти пада мщността ама ти харчи максимум 10лв на 100км. Имам приятел които работи на метан станция и казва че с метан се возиш почти без пари. А 10лв на 100 е разхода на 2.0 16в Соната. Което е доста добра цена. А и дизела е по тежък и съм чул че заради това се чупи повече предница а 146 на мен лично ми се струва доста нежна кола.
      Колега 1-во 200к за италянски дизел са нищо ако са истински
      2-ро по-добре фабричен дизел отколкото некой да ти изс...е метанова уредба под капака и после ти да ринеш л....а през цялото време докато имаш колата, защото метановите уредби еб....т ма.......а на фабричната електроника
      3-то Да дизела е по тежък и затова е с окачване пружини и амортесьори от ТИ което автоматично го прави издръжлив

      И последно ако мислиш че 146 е нежна кола трябва да си купиш танк
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #4
        Ааа колега сега се сетих коя беше твоята 146 ТД ами тя не я ли взе с махната предница А тая кола не е ли поне на 400к щото на мен така ми изглеждаше И последно въпросче (не че искам отговори) - по твоята кола няма нито един оригинален кабел останал всичко е ТНТМ Та идеята ми е че от всичко написано по-горе произтичат всичките ти проблеми
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #5
          Приател твърдо заставаш пред дизелчето и това е
          Това 1.4 на метан незнам обаче губиш си багажника а и метановата бутилка е доста по тежичка от газовата исъм чувл че бързо си утива задното укачване
          Моя съвет е 1.9 jtd
          Mitsubishi Outlander 2.2 4х4 от 12г. -"reliably" now
          Alfa Romeo 1.9 JTDm от 10г. -"bellissima" - now
          Alfa Romeo 1.9 JTD от 00г. -"my heart"- ex
          Fiat Ritmo 1.5 Super от 82г. -"first love"- ex

          Comment


          • #6
            Ми горе долу

            Бобо Горе долу си прав. Ама за предницата ми се струва че си е трошлива.
            Alfa Romeo 156 2.4 JTD
            Fiat Coupe 2.0 16V

            Comment


            • #7
              Re: Ми горе долу

              Първоначално публикувано от rtfm
              Бобо Горе долу си прав. Ама за предницата ми се струва че си е трошлива.
              Аз пак да кажа, с риск да ме оплюят сега, но ако си карал Опел и се качиш на Алфа найстина ще ти се види слаба предницата. Обаче на Алфата е далеч по добра от много други автомобили и не е чак толкова трошлива колкото всички разправят. А и на пасат от тия по новите 100% предницата е по слаба (като на Ауди А4 е) и е поне 3 пъти по скъпа за ремонт.

              Comment


              • #8
                Re: Ми горе долу

                Първоначално публикувано от gigi
                Първоначално публикувано от rtfm
                Бобо Горе долу си прав. Ама за предницата ми се струва че си е трошлива.
                Аз пак да кажа, с риск да ме оплюят сега, но ако си карал Опел и се качиш на Алфа найстина ще ти се види слаба предницата. Обаче на Алфата е далеч по добра от много други автомобили и не е чак толкова трошлива колкото всички разправят. А и на пасат от тия по новите 100% предницата е по слаба (като на Ауди А4 е) и е поне 3 пъти по скъпа за ремонт.
                Ами няма да те нападам ама предница кво включва щото на един приятел от една дупка не му се разби предницата ма се скъса ботуша на Астрата Това здрава кола ли е Ако да аз предпочитам да сменям селенови втулки вместо да заварявам рама и ботуши
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #9
                  И при Алфата сменяш носач за 60-70 лв докато при другите си е малко по-скъпо.Например на новия Ситроен Ц5 носача е на ФИАТ и за Ситроена струва 400 лв. оригинален а на вид е същия като на 145/6 например
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #10
                    Колега и аз твърдо заставам зад идеята да се спреш пред дизела,защото ако е JTD просто забравяш и за разход на дълъг път мисля че пак за 10лв ще минеш 100км,така че дизела си е дизел.Успех с покупката.
                    Алфа Ромео 147-2.0 16V 2002g-ГИ
                    The pleasure of driving Alfa Romeo!

                    Comment


                    • #11
                      ?????? ? ?? ?????!
                      ________
                      FERRARI F151
                      Last edited by santo_traficante; d.m.y г., 14:25.
                      Volvo S80 D5 awd 2010г.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ми горе долу

                        Първоначално публикувано от Bobo
                        Ами няма да те нападам ама предница кво включва щото на един приятел от една дупка не му се разби предницата ма се скъса ботуша на Астрата Това здрава кола ли е Ако да аз предпочитам да сменям селенови втулки вместо да заварявам рама и ботуши
                        Е то тва си е шасито. Обаче шарнира му е бил здрав

                        Comment


                        • #13
                          Всичките служебни коли са Астри съгласен че са здрави. Но друг е въпроса че минаваш много километри с разбита предница докато не ти се откачи ботуша

                          Предницата на 145/146 та е много стегната.Верно за 8-10 годишна кола... ама е изненадващо добре. след 15 000 км за една година нищо не е мръднало...
                          "Новите" пасати са по лембизе.. ама и те са на много ама на много километри преди да дойдат в БГ...
                          97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                          .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                          Comment


                          • #14
                            Ами и аз бих се спрял на дизела. Просто не съм привърженик нито на газта нито на метанът в колата...
                            Компромис между науката и религията: Човек е произлязъл от маймуната, която Бог е създал по свой образ и подобие.

                            Alfa Romeo 146 ti (само с чип и филтър )
                            Fiat Brava JTD

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от mony87
                              Ами и аз бих се спрял на дизела. Просто не съм привърженик нито на газта нито на метанът в колата...
                              съгласен съм с теб колега аз винаги съм казвал, че който иска икономична кола да си купи дизел
                              ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
                              ALFA ROMEO 33 1.5 TI

                              Comment

                              Working...
                              X